خرید تردمیل

Wiki Article

هنگامی که از یک تردمیل خانگی ارزان‌قیمت صحبت می‌شود، منظورمان این است که نسبت به انواع حرفه‌ای‌تر، امکانات کمتری دارند. این تردمیل‌ها برای مصارف روزانه که در حد پیاده‌روی هستند، مناسب‌تر است.

موتور: یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت تردمیل خانگی، نوع و قدرت موتور است. موتورهای قوی تر و با کیفیت بیشتر معمولاً هزینه بیشتری دارند.

لازم به ذکر است در صورتی که خودتان دستگاه را نصب کنید بازهم از گارانتی بهده مند خواهید بود و ما برگ گارانتی را برای شما ارسال میکنیم.

در تردمیل‌های چندمنظوره تنها دویدن یا راه‌رفتن بر روی آن مدنظر نیست. یک تردمیل چندکاره همان‌طور که از اسمش پیداست می‌تواند چند کار را انجام دهد. برای مثال می‌توان با آن دراز و نشست انجام داد و یا فعالیت‌های بدنی دیگر داشت، وجود ماساژور برای ریلکس کردن فرد و چربی‌سوزی جزو دیگر کارهای آن است.

امکان بازدید فروشگاه و نمایشگاه که منتخبی از محصولات برتر بازار در آن موجود است

برای خرید تلفنی و یا امکان بازدید حضوری محصول مورد نظرتان در تهران با شماره های ما تماس حاصل نمایید

بسته به اندازه و مدل تردمیل، ممکن است فضای زیادی اشغال کند، اما برخی از مدل ‌ها قابلیت جمع‌ شدن و تاشدن دارند تا در فضای کوچک تری ذخیره شوند.

از تا دسته بندی ها فیلتر کردن فیلتر ها فقط نمایش کالاهای موجود

اطلاعات تماس تردمیل دوچرخه ثابت الپتیکال صندلی ماساژور آرشیو مقالات تماس با طاها لند

کاتالوگ نصب تردمیل راهنمای کارکرد با تردمیل روغن مخصوص تردمیل آچارهای مخصوص نصب تردمیل کارتن بسته بندی بسیار مقاوم

همچنین، تردمیل ‌های خانگی معمولاً برای استفاده تک فردی طراحی شده ‌اند و در صورتی که چند نفر از آن استفاده کنند، ممکن است محدودیت ‌هایی در ارتفاع و وزن داشته باشد.

توجه : برای جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از قطع و تناوب برق ، حتماً از محافظ برق با قدرت بالا ( یخچالی ) استفاده نمایید. توجه خرید تردمیل : دستگاه جهت مصارف خانگی میباشد و جهت بالا بردن طول عمر دستگاه پس از هر ۳۵ دقیقه استفاده ((مداوم)) باید ۱۰ دقیقه خاموش شود تا به دستگاه استراحت داده شود .

تردمیل تاشو خانگی یک وسیله ورزشی کارآمد است که به شما امکان می‌ دهد در آسایش خانه‌ خودتان و در هر زمانی که می‌ خواهید، فعالیت ورزشی انجام دهید. یکی از مزیت ‌های بزرگ استفاده از تردمیل تاشو خانگی، صرفه‌ جویی در فضا است.

ما به صورت خلاصه به برخی از کاربرد‌های تردمیل پرداختیم. در ادامه‌ی متن به صورت مفصل‌تری، روش‌ها و کاربرد‌های متفاوت یک تردمیل را برای اهدافی مانند تناسب اندام بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

Report this wiki page